wi5lma

Alla inlägg under september 2011

Av Wilma - 29 september 2011 21:10

Hade en kul eftermiddag med Sanna och Mickan idag. Vi knäppte kort och filmade med våra mobiler  . Vissa bilder blev roliga och vissa blev cp   Aja men asså vi hade jätte kul och nu hinner jag inte skriva nå mer     hej då

Av Wilma - 29 september 2011 20:59

Tänkte lägga upp ett videoklipp från när Tina spelade gitarr på en konsert .Det var för länge sen    
 

Av Wilma - 16 september 2011 21:08

Nu är det fredag Imorgon får man sova! Aja idag  har vi haft ganska tråkigt och har haft samma lektioner som vi brukar på fredagar  Men på svenskan fick vi kakor och saft för våran svenska lärare brukar ge ut utmaningar för det negativa han vill att man slutar göra. Så i onsdags tror jag, så fick en i klassen en utmaning för han gungar på stolen hela tiden så då fick han utmaningen: Du får inte röra benen eller gunga på stolen eller prata, inte heller räcka upp handen, han fick bara anteckna och skriva på sitt eget papper. Men så klart så hade han glömt papperet vi jobbade med så han fick sitta hela lektionen och inte göra någonting och gissa vad, han somnade xD. Så han klarade det så då fick hela klassen saft och kakor men om han hade misslyckats hade han fått skrivit " jag ska inte gunga på stolen" 400 gånger   På fritiden dessutom... Aja ni har säkert inte orkart läsa det här men det är slut nu Hej då!      

Av Wilma - 14 september 2011 21:51

Hej! Idag har det varit en vanlig skoldag ;) typ...


Jag cyklade till skolan med min kompis och när vi väl var framme så lärde vi låsa våra cyklar fast det var ju inte nå jobbigt ;) Första lektionen var sv/eng med Carita :D Det var ganska lätt men det var kul ändå :) Andra lektionen var no och det var också kul fast vi fick ju veta att vi ska ha prov nästa vecka så då blev det inte så kul längre.... Men som vanligt så var det lite pratit på matten lektionen efter även fast klassens pratkvarn inte va där x) Sen var det svenska och där började vi med typ något om minnen från när man var liten. Det var dessutom lite drygt för man kom liksom inte på något minne just då -.-' . Sen var det lunch och håltimme :D Fast på lunchen åt jag bara sallad och macka för det var brockoli-soppa :( På håltimmen satt jag och några kompisar och spelad bubblan (ett kort spel) Ja sen hade vi so. och där satt vi med vårt lilla världs korsord, och när jag behövde hjälp lärde jag typ vänta i 10 min innan läraren kom -.- . Sen hade jag utvecklings samtal, och det var lite pinsamt för det var en som ringde mitt i... aja nu har jag skrivit ganska långt och jag vet inte om ni orkade läsa det men.... Hej då!

Av Wilma - 13 september 2011 19:42

Hej! Vet inte riktigt vad jag ska skriva men....   Jaja idag har jag gått i skolan och haft hkk med klassen.   Idrotten blev inställd och vi fick gå ut på vår No-Biologi. Det var min dag i en kort sammanfattning    Hej då!   

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på ungefär 150cm :D Jag kommer blogga om mina vanliga dagar och kommer visa er bilder från mina foto rundor som blir lite då och då ;) Kommer nog blogga mest på kvällarna eftersom jag inte har tid eller lust att bl

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Arkiv

Länkar

Gästboken

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Vad ska ni göra i sommar? :)
 Bada :)
 Sola :)
 Sova ;)
 Va med kompisar :)
 Inget planerat :)
 Lite blandat av svarsalternativen ;)

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards