wi5lma

Alla inlägg under februari 2012

Av Wilma - 29 februari 2012 23:01

Idag vaknade jag liksom 13.20(ungefär) Jag hade typ vaknat 2-3 gånger före det en hade ont i huve då så sonade om. Sen har jag typ haft tråkigt hela dagen förutom att Elin kom typ 15.15 för att sen åka te stallet, fic fota lite idag också men det typ  blev inga bra bilder idag  Någon kommer kanske upp på Ellens o Mickans blogg så ni kan ju titta där. "Fotografia.blogg.se" heter den. Aja ska sova. Godnatt 

Av Wilma - 29 februari 2012 00:59

Som ni ser har jag gjort enn ny header :D Den blev någorlunda bra iallafall ;) Aja skulle bara säga de (lite random) så. Godnatt  

Av Wilma - 28 februari 2012 23:44

Rubriken har inget med något i texten att göra men kom inte på något annan Idag har jag inte gjort någonting för jag har verkligen inte orkat göra något... Aja får se vad som händer imorgon, ska kanske till stallet o titta på ridlektion, o knäppa lite kort  Vet inte vad jag ska skiva så.... Godnatt alla som fortfarande orkar läsa mina inlägg   

xD

Av Wilma - 27 februari 2012 19:16

Förlåt att jag inte har bloggat men här kommer förklaringen  På fredag o lördag hann jag inte för pappa knäppte av internet  Och igår så sov jag hos Elin så då blev det inget  Men jaja bloggar nu iallafall. 


På lördagen o söndagen var jag på stalljour (lördagen var min stalljour, söndagen var jag med Elin på hennes). Det gick jätte bra och var kul, fast på lördagen blev det typ snöstorm när vi skulle ta ut hästarna xD Aja på söndagen var det bättre väder o det gick bra  Sen det blev det att åka hem till Elin och rida Gimbo barbacka, Gick jätte bra ända tills på slutet då han vägrade så jag flög in i en stubbe med ryggen  Dessutom gjorde jag illa baken också så nu har jag blåmärken på ryggen o baken xD Känns som om jag har gammal gumma rygg nu xD Men det är ingen big deal Kommer en video när jag har hittat ett bra program på internet att redigera videos på  Kul att jag skrattar åt det när jag ser det xD Studsar liksom på stubben också xD Aja nu ska jag titta på tv. Får se om jag bloggar mer idag  Godnatt utifall      

;o

Av Wilma - 23 februari 2012 22:09

Hej hej, igår natt föddes ju en bebis... Victoria bebis.... Alltså varför gör alla en så stor grej av det? Alltså det är ju kul att Victoria o Daniel har fått ett barn men de är ju bara ett vanligt normalt litet barn. Som alla andra bebisar, helt normal bebis som föddes till att bli prinsessa. No big deal liksom. Eftersom att det är ett normalt litet barn. Ingen jäkla magisk fe (hitta inte på något annat xD) Alltså menar inte att det är dåligt, det är ju jätte kul för Victoria o Daniel, och säger grattis till dom, men varför all uppståndelse? ;) Aja nu orkar ni nog inte läsa mer om det så nu går vi vidare ;). Idag har jag tränat på matte provet i en hel timme :D Fatta inte hur jag orkade men det gick... Kunde alla förutom 8 saker... Men vi får se hur det går på provet.. Kände liksom när jag satt o plugga att jag verkligen hatade matte xD Så jobbigt var det xD haha xP Aja nu ska jag sova så Godnatt

Av Wilma - 22 februari 2012 22:25

Hej hej, idag åkte jag te stallet och tittade på Mickans,Elins ,Ellens,Elins,Hannas o Natalies ridlektion :) Fick fota o filma med Ellens o Mickans kameror(dom hade en varsin). Om ni vill se några av bilderna kan ni titta in på deras blogg ;) kanske länkar den imorgon så det blir lättare att titta :) Nu ska jag iallafall sova så Godnatt

Av Wilma - 21 februari 2012 21:49

Hej hej, Idag åkte Prinsen hem  Men så är det... Aja sa igår att jag skulle skriva om ridningen som var i måndags så blir att göra det då 


Jag red Cryllan och vi skulle hoppa  Det gick bokstavligt talat skit bra!  Vi hoppade inte så högt men det är ju inte det som räknas   Men Cryllan var jätte duktig och det gick skit bra(som jag sa)  Finns inte så mycket mer att säga... Så godnatt  

:3

Av Wilma - 20 februari 2012 22:33

Just nu ligger jag i min säng med Prinsen sovandes nedanför :) Han har varit riktigt duktig förutom att han fick damp tidigare idag... Aja berättar om ridningen imorgon ;) Godnatt  

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på ungefär 150cm :D Jag kommer blogga om mina vanliga dagar och kommer visa er bilder från mina foto rundor som blir lite då och då ;) Kommer nog blogga mest på kvällarna eftersom jag inte har tid eller lust att bl

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Länkar

Gästboken

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Vad ska ni göra i sommar? :)
 Bada :)
 Sola :)
 Sova ;)
 Va med kompisar :)
 Inget planerat :)
 Lite blandat av svarsalternativen ;)

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards