wi5lma

Alla inlägg under november 2011

Av Wilma - 30 november 2011 22:39

Hinner inte blogga idag för jag ska försöka komma upp klockan 7 imorgon..... Kommer videos från Mickans och Elins ridlektion imorgon ;). Godnatt  

Av Wilma - 29 november 2011 21:40

Okej sa igår att jag skulle skriva om ridlektionen idag men jag orkar inte! Men okej... jag gör det eftersom jag inte har något annat för mig....


Ridningen:
Jag fick rida Maggie   Fast det gick skit i slutet -.-'' Eftersom att Maggie är ganska svår att få i galopp blev det bara slängtrav och bläigt.... Men det går kanske nästa gång, har ju fått henne i galopp förut  Men tycker det är lite dåligt på ridningen ändå... Först går dom före på övertid, sen lär vi bära fram bommar som går på vår ridtid, sen så får vi sluta tidigare   Det är så jobbigt för vi får typ rida 40 min när vi ska rida 55 min..Så jag vill ha en sköthäst.....


Idag:

Idag hade vi Fotboll på gympan  BORING! Sen efter skolan så cyklade jag hem för att ta en macka och byta om till ridkläder, för jag skulle till stallet och hjälpa till med en lektion   Dom hade voltige (stav). Blev så himla sugen när jag stod där att bara hoppa upp på en häst och skritta o trava lite xD Sen åkte jag hem och åt en korv x)

Godnatt   

Av Wilma - 28 november 2011 22:23

Hinner inte blogga idag, så jag bloggar om ridningen imorgon  Godnatt alla söta saker där ute i bloggvärlden   

Av Wilma - 26 november 2011 22:32

Idag vaknade jag hos min kusin eftersom jag sov där  Finns inget att säga om dagen så.... Aja nu sitter jag och spelar scrabble på datan  Hehe godnatt allihopa  

Av Wilma - 24 november 2011 20:45

Hej hej, idag har jag tittat på "The notebook" och "Jag saknar dig" med skolan   Jag saknar dig, rekomenderar jag starkt om man vill gråta x) Den är ganska sorglig men det beror ju också på hur känslig man är ;) Sen när man kom hem har man väll haft tråk och tittat på TV  Imorgon ska vi ha friluftsdag på skolan och sen ska jag sova hos kusin Klara för mamma ska på fest    Så jag kanske inte bloggar imorgon   Aja då bloggar jag på lördag istället... Godnatt 

    

Av Wilma - 23 november 2011 21:09

Always the same...


Det ploppade upp i mitt huvud x) Idag har vi fått besök av någon manus författare, och tittat på filmen Fucking Åmol. Långtråkig film men det är vad jag tycker... Höll på att somna men stolen va så osköna så det gick inte xD Sen pratade vi igenom filmen. Sen va det lunch, sen film igen ;) fick låna pengar av Dennis för att kunna köpa en choklad till filmen, så tack Dennis  Och ja, mitt godis förbud är slut x) Klarade mig 6 veckor iallafall  andra filmen blev "Kronjuvelerna". Rekomenderar den för den va bra men inte så där att man kan se den flera gånger  . Aja lite tråkigt att läsa men annars vet jag inte om vad jag ska skriva om idag för sen när jag kom hem somnade jag på soffan sen tittade jag på tv, så jag har inte gjort så mycket.... Aja imorgon kanske det händer mer   Godnatt allihopa     

Av Wilma - 22 november 2011 22:14

Hinner inte blogga idag ;/ Godnatt  

Av Wilma - 21 november 2011 21:57

Kom på att jag lovade ett foto från mammas födelsedag ;) Jag har satt ihop ett på piZap.com :D  

Ja här är en bild ;) Grattis i efterskott mamma! :D Som ni ser i nedesta högra hörnet så blev hon överröst med blommor och kort ;D

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på ungefär 150cm :D Jag kommer blogga om mina vanliga dagar och kommer visa er bilder från mina foto rundor som blir lite då och då ;) Kommer nog blogga mest på kvällarna eftersom jag inte har tid eller lust att bl

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Länkar

Gästboken

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Vad ska ni göra i sommar? :)
 Bada :)
 Sola :)
 Sova ;)
 Va med kompisar :)
 Inget planerat :)
 Lite blandat av svarsalternativen ;)

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards