wi5lma

Alla inlägg under januari 2012

Av Wilma - 31 januari 2012 21:07

Hej hej. Sorry att jag inte har bloggat meb har inte hunnit så gör ett snabbt inlägg nu ;).


IGÅR:

Efter skola gick jag, Elin, Ellen o Mickan till atalanta och käkade lite för vi skulle slippa gå hem för klockan 17.15 skulle vi va i skolan för att den ta en vuss därifrån och titta på en brynäs match :D. För alla som var tobaksfria fick gratisbiljetter av brynäs så man kunde åka o titta :D Det var skit kul. Och Brynäs vann mot linköping (tror de var linköping iallafall xD) 4-2 blev det ;) sen kom man hem vid halv 11 så var bara att lägga sig i sängen o sova :(


IDAG:

Idag hade vi världens roligaste lektion för vi hade UJunior (urban junior som vi kallar honom). Sen efter skolan skulle jag o mickan va :D så vi gick hem till henne och hade as kul för ci tittade på lilla bloggen på youtube xD sök på det på youtube och ni får ett gott skratt xD Aja nu ska jag duscha. Godnatt

Av Wilma - 28 januari 2012 23:44

Hej hej, idag har jag inte gjort någonting, förutom att spelat lite Rock band med brorsan Just nu ligger jag i sängen och tittar på film (som vanligt). Ska fortsätta titta nu.. Godnatt älskade besökare  

Av Wilma - 27 januari 2012 23:56

Blir att skriva om 3 dagar idag då Tror de var 3 dagar i alla fall 


Onsdag:


På vägen till skolan hittade jag en hundring  Blev så chockad av att se den ligga där på marken så jag typ stod och tittade på den, tog upp den och fortsatte titta xD Efter ett tag började jag gå sakta men tittade lite på hundralappen fortfarande xD Men sen la jag ner den i fickan och gick vidare  Men jag var ändå inte så taggad att gå till skolan för jag hade tappat bort min laddare och var tvungen att ha min gamla mobil hela dagen (hittade den på kvällen när jag hade duschat för den låg i badrocken) Sen när jag var i skolan och skulle gå till en lektion så låste jag in mina nycklar i skåpet och hade extra nycklarna hemma -.-'' Hann få ut mitt penna o sudd innan jag låste så hade det på lektionerna i alla fall xD Sen efter skolan var det bara att jäkta hem till Mickan för vi skulle till stallet  Orkar inte berätta alla detaljer så blir bara lite om deras ridlektion Mickan reda Maggie, Ellen red Marshall, Natalie red Phu, Elin A red Olivia, Elin S red Molly och Hanna red Harry, Kul att Maggie fick värsta damp utbrottet mitt i lektionen och precis i början blev typ alla hästar skrämda och skenade iväg (inte fort), alla förutom Harry xP Aja orkar inte skriva mer om den här dagen     


Torsdag:


Var att gå till skolan som vanligt då, men efter skolan skulle man hem och göra ingenting, Jens o Kasper fyllde 18 år så blev att fira dom lite men annars gjorde man ingenting Men Grattis i efterskott så grabbar  


Fredag:


Idag var man verkligen inte taggad att gå i skolan men gjorde det ändå... Blev att börja baka när man kom hem för vi skulle ha lite "fest" för grabbarna (Jens o Kasper) så ville baka kladdmuffins att äta Sen blev det en liten fest. Prinsen kom också och han var galnare än han någonsin varit, han hade damp xD Aja nu sitter jag o tittar på film så ska nog sova snart för jag e trött... Godnatt   

Av Wilma - 26 januari 2012 22:02

 Hinner inte blogga idag :(

Godnatt

Av Wilma - 24 januari 2012 21:42

Hej, idag har jag inte gjort någonting... Men har gjort en blogg som jag kommer skriva på på tisdagar för det är då jag har elevensval (Har Blogg på elevensval). Den heter "tisdagsbloggen.dinstudio.se"    Blir att titta på film nu så jag kan somna sen Godnatt  

Av Wilma - 23 januari 2012 21:43

Hej hej, idag orkar jag inte skriva om solan för det var ingenting speciellt som hände så vi hoppar direkt till ridningen. Det var as kul!  Vi hade Annika Hult (stav på förnamnet) , bästa lektion o ridlärare vi har haft på länge    Jag hade Crllan och det var så himla kul! Skulle vilja ha henne som våran riktiga ridlärare, inte för att vara oschjyst mot Maya men men... Aja nu tittar jag på film och äter gurka xP Aja Godnatt  

Av Wilma - 22 januari 2012 21:39

Hej hej, i under helgen har Elin sovit över, Från fredag-söndag  Vi hade jätte kul när vi låg o titta på film medan vi smällde i oss 2 Pringles, 2 drickor, 1 chips påse o 1 popcorn xD Tjockisar vi är då! xD Fast Elin somnade tidigare än kl 11 på fredagen och igår vid typ 12 kanske... Aja ska titta på film nu då så Godnatt  

Av Wilma - 19 januari 2012 20:18

Hej hej, idag har jag varit hemma o förkyld   Skrev snor sjuk för jag orkade inte vara seriös xD Aja så det blev att vara i sängen hela dagen och titta på TV. Men idag kom tröjan jag beställde i förr går  


Men ska till skolan imorgon och efter det så blir edt att Elin följer med hem och sover över :D Så nu har jag städat så vi kan stöka ner imorgon igen xD Aja ska lägga mig nu. Godnatt  

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på ungefär 150cm :D Jag kommer blogga om mina vanliga dagar och kommer visa er bilder från mina foto rundor som blir lite då och då ;) Kommer nog blogga mest på kvällarna eftersom jag inte har tid eller lust att bl

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Länkar

Gästboken

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Vad ska ni göra i sommar? :)
 Bada :)
 Sola :)
 Sova ;)
 Va med kompisar :)
 Inget planerat :)
 Lite blandat av svarsalternativen ;)

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards