wi5lma

Alla inlägg under december 2011

Av Wilma - 31 december 2011 21:39

Hej hej, idag är det nyårsafton och imorgon bröjar 2012  Idag vaknade jag hos Sanna i hennes säng. För vi låg 4 st på 2 madrasser så jag o sanna blev utknuffad hela tiden och fick ligga på golvet men det var bara jag som hade vett nog att lägga mig i Sannas säng istället x) Hehe... Aja sen gick jag hem (elin följde med). Men när Elin åkte hem fick jag tråkigt  Men det är tur att man har en så duktig "kock" som mamma för sen blev det jätte gooooood mat!    Aja nu ska jag ligga i sängen och glo på Sex and the city med lite choklad att äta  Godnatt och Gott nytt år!  

Av Wilma - 30 december 2011 20:00

Blir att sova hos Sanna nu då med Elin, Mickan o Sanna (såklart). Kommer bli en lååååång natt. Godnatt

Av Wilma - 28 december 2011 22:24

MOBILEN HAR KOMMIT!   Älskar den redan och så, men skulle varit ännu bättre om internet här hemma inte var så dåligt.. Idag har jag suttit vid mobilen hela tiden sen den kom och fixat med spel och facebook    Men jaja nu blir det att titta lite mer på mobilen o så. Så godnatt  

Av Wilma - 27 december 2011 23:09

Tjo! Längtar så himla mycket tills mobilen kommer! Idag på postens hemsida stod det att paketet hade sorteras så hoppas det skickas imorgon då Detta hängde ihop med den andra rubriken men glömde skriva det i det anda inlägget  Aja nu ligger jag i sängen och äter kakor medan jag tittar på film och sitter vid datorn(såklart)  

Godnatt     

Av Wilma - 27 december 2011 19:43

Hej hej, idag har jag varit med Sanna o vi har spelat tv-spel   Vi körde 2 skjutspel, fast brorsan ägde ut oss på båda Aja sen blev det att åka hem och äta, och nu sitter jag här med nothing to do liksom Vill gärna ha tips på bra hemsidor när man har tråkigt och inte kan gå ut. Kanske bloggar senare också men inte säkert så säger; 

Godnatt utifall  

Av Wilma - 26 december 2011 21:24

Hej hej, inatt var det värsta stormen! och verkar som det blir en storm inatt också   kanske inte lika stor storm men men.... Det är ju fortfarande en storm... Aja idag har jag inte gjort så mycket, var hemma hos pappa på fm och spelade lite o tittade på tv  Sen åkte jag hem till mamma och satt mig vid datorn xP För det är inte så kul att vara ute nu när det inte finns så mycket snö... Allting har typ smält och det är typ bara is på vägarna  Aja men annars finns det inget mer att säga.. så godnatt    

Av Wilma - 25 december 2011 22:07

Nu har jag beställt en ny mobil!   ME LIKE! Annars har jag inte gjort så mycket idag. Orkar inte lägga ut en bild på allt godis idag... Men kommer nog komma en bild på den beställda mobilen  Godnatt i förskott   Mobilen jag beställde  

Av Wilma - 24 december 2011 22:54

God jul allihopa! Idag är det julafton och alla ska vara glada   Idag har jag dessutom fått 2000kr så nu har jag råd med mobilen jag vill ha!  Skit glad just nu! Och jag har fått godis så jag kommer bli tjock, och jag menar det, det är as mycket godis här hemma just nu!  Aja får väll bara åka till tanläkaren en extra gång Fick dessutom 2st USB:n minnen, så om man lägger till platsen på minnena så blir det 12 GB!  Kommer kanske bild på alla julklappar imorgon, men kan inte lova något... 

Godnatt och God jul!     

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på ungefär 150cm :D Jag kommer blogga om mina vanliga dagar och kommer visa er bilder från mina foto rundor som blir lite då och då ;) Kommer nog blogga mest på kvällarna eftersom jag inte har tid eller lust att bl

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Länkar

Gästboken

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Vad ska ni göra i sommar? :)
 Bada :)
 Sola :)
 Sova ;)
 Va med kompisar :)
 Inget planerat :)
 Lite blandat av svarsalternativen ;)

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards