wi5lma

Alla inlägg under oktober 2011

Av Wilma - 30 oktober 2011 21:05

Fiffi 2005-2011  


   

Av Wilma - 25 oktober 2011 21:18

Hej hej igen   Idag har jag inte gjort så mycket förutom att typ varit i skolan och vid tandläkaren.... och jag lär ha kvar min tandställning i 6 veckor till   Fett jobbigt! Aja, har inte så mycket att skriva om   Så Hej då!  


Konversation på Elevensval:

Jag: Varför får vi inte fika när vi ska titta på film?     

Martina: För ni är så snälla.       

Moa: I'm a bad girl.  


xD                                            

Av Wilma - 23 oktober 2011 21:57

Alltså jag har inte tid att blogga så mycket, jag ska försöka skärpa mig, det är liksom 6 dagar sen jag bloggade!   


Idag har jag varit lite i stallet och kollat på eftermiddagen för det var tävling och Izabelle ville dit   Vi häsade lite på shettisarna och lite stora hästar när tävlingen var slut, och vi var där i nästan 1 och en halv timme tror jag, om det inte va mer . Sen åkte vi hem och åt, sen spelade vi sims 3, och sen skulle dom hem  (alltså pernilla,Izabelle och Isak). Aja nu hinner jag inte skriva mer... Godnatt     

Av Wilma - 17 oktober 2011 19:42

Kul att man är trött p.g.a att man har spytt lite då och då i natt    Så idag har man varit hemma och tittat på tv.... eller vänta det blev ju ström avbrott så jag kunde inte titta på tv   Så idag har jag haft tråkigt och inte gjort någonting.... Det blev dessutom ström avbrott mitt i ett bra program och imorgon ska jag inte gå i skolan så jag hoppas att det inte händer samma sak   Aja Godnatt   

Av Wilma - 14 oktober 2011 23:03

Sorry att jag inte bloggat på hela veckan men jag har liksom inte tid på vardagarna    Men det har inte hänt så mycket Förutom att vi hade engelska prov i förrgår och matte prov idag.... Idag har jag dessutom varit med på en träningtävling på stallet med Cryllan   Det gick jätte bra och jag red felfritt, så det blev en rosett med hem  Dessutom kom jag på ett nytt motto i onsdags  Det går så här: The best revenge is a good life.... Aja nu ska jag titta på tv. Godnatt    

Av Wilma - 9 oktober 2011 21:30

Sorry att jag inte bloggat på 2 dagar Men igår gjorde jag inte så mycket förutom att jag va hos morfar  Aja idag har jag varit med Tina,Theo, Sara och Elin. Jippi. Lägger ut en bild imorgon för jag hinner inte nu :/. Jag måste duscha. Hej då!

Av Wilma - 5 oktober 2011 20:56

Efter skolan idag åkte jag hem och åt jag lite macka, mums . Men njutningen blev inte lång  Någon hade pyst ut luften ur brorsan cykel så man lärde cykla med en pump till honom. Aja när jag var hemma och hade vilat lite så klädde man på sig ridkläderna för att cykla till stallet  . När jag var där frågade Maya om jag kunde fixa Cryllan till handikapp ridningen medan Mickan fixade Marshall. När vi var klara skrittade Mickan honom i 20 minuter ungefär sen gick vi in i stallet igen. En timme senare skulle hon rida på Maggie, med Elin A, Elin S, Natalie, Ida och Matilda. Jag filmade när dom hoppade fast råkade filma med Mickans mobil och sen gick det inte att överföra den   Aja hinner inte skriva nu, för jag måste duscha, Hej då!     

Av Wilma - 4 oktober 2011 21:17

På skolan idag efter gympan hade någon hällt surstömming på korridor golvet så det luktade blää  Och det kommer säkert stinka så i flera dagar   . Aja när skolan var slut var jag med Sanna   Vi hade roligt, vi satt vid datorn och vi lyssnade på en rolig låt och letade efter flera roliga videos  . hinner inte skriva nå mer nu men kommer in imorgon. Hej då!  

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på ungefär 150cm :D Jag kommer blogga om mina vanliga dagar och kommer visa er bilder från mina foto rundor som blir lite då och då ;) Kommer nog blogga mest på kvällarna eftersom jag inte har tid eller lust att bl

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Länkar

Gästboken

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Vad ska ni göra i sommar? :)
 Bada :)
 Sola :)
 Sova ;)
 Va med kompisar :)
 Inget planerat :)
 Lite blandat av svarsalternativen ;)

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards