wi5lma

Alla inlägg under maj 2012

Av Wilma - 31 maj 2012 22:25

Han faktiskt redigera mer än halva bilderna även fast Internet var skit segt :D Kunde hunnit klart men är ju tvungen att sova nu om jag ska orka med hälsodagen på skolan imorgon ;) Godnatt

Av Wilma - 31 maj 2012 20:54

Håller på att fixa lite rid bilder nu   Men kommer ta tid ska jag säga xD Aja bara det blir gjort så är det klart sen  

Av Wilma - 31 maj 2012 20:24

Äntligen så har vi hittat och beställt en avslutnings klänning åt mig   Jag tycker den är skiiit snygg men vi får se om den passar eftersom jag beställer på damavdelningen även fast jag är kort och har ingen byst... Men har börjat tycka att typ alla klänningar på barnavdelningen är lite fjantiga... Men vi får se om den passar annars är jag tvungen att leta som sjutton för att hinna hitta en  Men man ska inte oroa sig i onödan    

Av Wilma - 30 maj 2012 21:08

Vet inte vad jag ska skriva... Fattar om ni tycker det är jätte tråkigt när jag skriver om mina dagar... Men när det inte finns något annat att skriva om 


Aja idag efter skolan så åkte jag o pappa till Järbo för att hjälpa Pernilla att flytta, Tog väääldigt lång tid för vi kom hem vid typ nio  Men det var faktiskt kul att hjälpa till lite Fast synd att jag inte kunde åka på ridlektionen idag  Alltså Mickans o doms ridlektion  Men åker dit på fredag istället, orkar inte skriva nu varför dom har på fredag, kanske gör det sen Aja ska sova nu. Godnatt      

Av Wilma - 29 maj 2012 21:58

Långt ifrån klar med bilderna... Har inte börjat med några ridskola bilder än eftersom jag vill ju fixa andra också   Men håller på att ladda över dom till datan så jag slipper iallafall koppla in kameran i datorn varje gång jag ska fixa dom 


Idag har jag inte gjort någonting... Börjar tycka det är roligare med skolan nu, även fast jag inte har skrivit om det så är det så himla tråkigt att gå till skolan varje dag och veta vad som kommer hända... En sak som händer varje dag o som jag mår dåligt av... Men det börjar bli bättre    Vi hade brännboll på gympan idag, det var faktiskt kul  Tog till och med en lyra  Sen efter skolan så åkte vi (Sanna, Olivia, Mickan o jag) hem till Mickan o bakade för imorgon ska tydligen föräldrarna till dom nya 7:orna ha möte så då ska klassen sälja fika där och försöka få in pengar. Fick veta lite tråkiga nyheter men tänker fan inte sluta kämpa för det! Nu när det börjar bli bättre.

Gick också ut o fotade lite senare ikväll och fick fina bilder som ni kommer få se någon dag denna vecka  Men ska sova nu, Godnatt    

Av Wilma - 29 maj 2012 21:24

Just nu håller jag på att fixa med mina foton på kameran o sånt Kommer nog inga foton ikväll för internet är ganska segt... Men jag har iallafall börjat  Så blir nog nu i veckan som det kommer upp några bilder   

Av Wilma - 28 maj 2012 21:31

Vi red ut idag på ridlektionen  Fick rida Harry och han tyckte det var jätte kul  När vi skulle trava kom vi lite efter så då blev det lite galopp. Men annars ville han trava hela tiden och gick på bra Längar tills vi får ha en riktig hopp lektion nu... Tänker fråga om vi kan ha det sista gången då jag vill komma framm

åt med min hoppning också... Hoppa lite högre och sånt  Fler som vill komma längre i sin hoppning också så hoppas hoppas hoppas vi kan ha det sista gången    

Slutar inlägget med en fin bild på en trött Harry  

Av Wilma - 28 maj 2012 21:30

Sa att bilderna + film skulle komma upp från Mickans o dom andras ridlektion från förra veckan men jag har inte lagt upp dom eftersom jag inte orkar krångla med kameran o jag har varit skiiit trött varje dag.... Men dom kommer säkert upp den här veckan 



Bloggade inte igår för jag la mig så sent.. Dessutom har jag bränt mig under helgen så kändes som benen brann igår och idag, har släppt lite nu men det är inte skönt  Dessutom är jag skiit röd xD Trodde ju inte jag skulle få så mycket färg under helgen så jag har inte smörjt in mig i solskydds kräm heller...   Ska skärpa mig med sånt... Aja nu ska jag sova... Godnatt  

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på ungefär 150cm :D Jag kommer blogga om mina vanliga dagar och kommer visa er bilder från mina foto rundor som blir lite då och då ;) Kommer nog blogga mest på kvällarna eftersom jag inte har tid eller lust att bl

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Länkar

Gästboken

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Vad ska ni göra i sommar? :)
 Bada :)
 Sola :)
 Sova ;)
 Va med kompisar :)
 Inget planerat :)
 Lite blandat av svarsalternativen ;)

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards