wi5lma

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Wilma - 5 januari 2012 22:17

Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag  Men i tisdags sov jag över hos Elin, det var jätte kul för vi var i stallet (hon har egna hästar) o spelade ett spel som man typ lärde dricka ett glas vatten lite då och då och jag drack så mycket vatten så jag nästan spydde (inte bra) xD Och vi tittade på Twilligt o var uppe till 3-halv 4, Och när vi vaknade gick vi ut i stallet o fixa hästarna (mysigt). Gimbo och Molly (hennes hästar) var så goa, förutom att Gimbo förskte bita mig lite xD Haha. Vi åt sen brunch och väntade på att hästarna skulle äta klart, för då skulle vi ut och rida  Fast bara på Gimbo för Molly går ite och rida för hon har "pms" xD Säger Elin i alla fall.... Med Elin red först sen red jag och galopperade  Han var så skön att rida (misstolka inte)   Lite skummpigt med det var nog bara fr att jag är van med ridskolehästarnas trav och galopp  Sen red Elin igen, men man hörde skotrar och det e inte bra för Gimbo är lite fjollig   Men vi kom helskinnade hem  När vi kom hem fixa vi hästarna, åt mackor sen skulle vi till valbo för Elin skulle köpa saker till hennes pappas födelsedag  Sen bar det hem till mig för hon skulle sova över   Vi hade kul och tittade på "sex and the city", väldigt trötta var vi  Aja blev att sova sen och vakna klockan 12 xD Fast Elin var typ vaken 2 timmar tidigare xP. Sorry Elin! Vi vaknade åt frukost, satt vid tv:n, åkte hem till mamma sen lärde hon hem  Aja nu sitter jag här o tittar på sex and the city Kommer nog en video imorgon från när Elin rider  Hoppas ni har orkat läsa! Godnatt       

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på ungefär 150cm :D Jag kommer blogga om mina vanliga dagar och kommer visa er bilder från mina foto rundor som blir lite då och då ;) Kommer nog blogga mest på kvällarna eftersom jag inte har tid eller lust att bl

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Länkar

Gästboken

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Vad ska ni göra i sommar? :)
 Bada :)
 Sola :)
 Sova ;)
 Va med kompisar :)
 Inget planerat :)
 Lite blandat av svarsalternativen ;)

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards