wi5lma

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Wilma - 18 januari 2012 21:52

Alltså fattar inte varför jag gör så här och inte bloggar... Har inte bloggat på 2-3 dagar och vill inte tappa besökare men har liksom inte tid vissa dagar   Hoppas det blir bättre...


Idag har jag varit i skolan även fast jag är ganska förkyld... Hoppas man slipper förkylning så man måste vara hemma flera dagar och sånt för det är så tråkigt. Och även fast jag är förkyld så åkte jag till det iskalla stallet (ikallt i ridhuset där man rider) Och så klart skulle jag knäppa kort och filma, gjorde det med Ellen o Mickans kameror  Ni kan ju kika in på deras blogg emfotograferna.blogg.se och se om någon av dom lägger upp något  Kul att typ alla hästar förutom 2 hade lite damp på deras ridlektion idag (Mickan, Ellen, Elin A, Elin S, Hanna o Natalie) xD Fick lite på film faktiskt xD Aja ska lägga mig nu så hoppas att det blir bättre i förkylningen snart. Godnatt  

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på ungefär 150cm :D Jag kommer blogga om mina vanliga dagar och kommer visa er bilder från mina foto rundor som blir lite då och då ;) Kommer nog blogga mest på kvällarna eftersom jag inte har tid eller lust att bl

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Länkar

Gästboken

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Vad ska ni göra i sommar? :)
 Bada :)
 Sola :)
 Sova ;)
 Va med kompisar :)
 Inget planerat :)
 Lite blandat av svarsalternativen ;)

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards