wi5lma

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Wilma - 4 mars 2012 22:17

Längtar skit mycket till imorgon för då ska vi hoppa på ridlektionen   Jag längtar verkligen inte till skolan, usch nej! Jag orkar liksom inte xD Aja idag så åkte Saben hem sen hade jag jätteeeeeee tråkigt  Harliksom inte gjort något på hela dagen... Sa att det skule komma en bild idag men det blir imorgon för jag hinner inte ladda upp den nu. Ska sova... Godnatt alla fantastiska bloggläsare    

Av Wilma - 4 mars 2012 01:06

Blir ett sent inlägg idag, just nu ligger jag o Saben och tittar på film innan vi ska sova Idag har vi varit på markanden idag och jag hittade 2 saker: Mobilfodral och ett höngsmycke till att göra halsband eller något sånt   Kommer bild/bilder imorgon.  Nu är jag så trött så jag inte orkar blogga xD haha xD Godnatt  

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på ungefär 150cm :D Jag kommer blogga om mina vanliga dagar och kommer visa er bilder från mina foto rundor som blir lite då och då ;) Kommer nog blogga mest på kvällarna eftersom jag inte har tid eller lust att bl

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

Länkar

Gästboken

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Vad ska ni göra i sommar? :)
 Bada :)
 Sola :)
 Sova ;)
 Va med kompisar :)
 Inget planerat :)
 Lite blandat av svarsalternativen ;)

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards