wi5lma

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Wilma - 12 mars 2012 21:17

Förlåt för att jag inte har logga men jag har inte hunnit eller kunnat :( Men nu kommer det först en samanfattning(stav) av min helg och sen kommer det från idag ;)


HELGEN: Sov uppe hos Elin :D vi hade jätte kul och var ut o red lite. På fredagen lånade vi Olivias ridbana och hoppade lite.. Jag ramlade av som vanligt.. xD För Gimbo bockade så flög över halsen på han xD Sen somnade vi typ någon gång vid 12, för vi var skit trötta ;) Sen på lördagen red vi ut, vi red till en skog och försökte hoppa lite men Gimbo var så himla pigg så han stack 4-5 gånger med Elin xP Kan inte säga så mycket om vad som hände då eftersom det var Elin som satt på och jag kunde ju inte springa efter ;) Sen när vi kom tillbaka så var jag tvungen att åka hem för jag skulle ändra om mitt rum ;) Men det blev inte av fören på söndagen xD Men som tur var hann jag klart med rummet ändå ;) aja det var nog min helg.... ;)


Idag hade vi friluftsdag på skolan och jag hade karate o vollyboll(stav) Det var jätte kul :D. O sen när jag kom hem så blev det snabbt att åka till tandläkaren :/ var typ där i 5 min sen åkte man hem igen... Sen skulle jag åka o rida, fick rida bomben Harry ;) Han var så himla pigg så det var inte sant... Dessutom så om man försöker ta tag i honom(bara lite) för att sakta av lite så drar han tillbaka så man blir jätte hård i handen(känns som de). Aja nu ska jag sova.... Blev lite rörig text men det är bara för att jag är trött o har ont i huvudet :/ Godnatt alla ni som orkade läsa klart

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på ungefär 150cm :D Jag kommer blogga om mina vanliga dagar och kommer visa er bilder från mina foto rundor som blir lite då och då ;) Kommer nog blogga mest på kvällarna eftersom jag inte har tid eller lust att bl

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

Länkar

Gästboken

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Vad ska ni göra i sommar? :)
 Bada :)
 Sola :)
 Sova ;)
 Va med kompisar :)
 Inget planerat :)
 Lite blandat av svarsalternativen ;)

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards