wi5lma

Alla inlägg den 27 mars 2012

Av Wilma - 27 mars 2012 21:33

Detta var den bästa och roligaste dagen på länge   Först gick man till skolan och var lite i klassrummet och pratade sen åkte man och bowlade med hela klassen, Det var skit kul ända till den enda tjejen som spelade med mig(Jesus(spanskt uttal) valde grupper och det var 4 i varje) -.-'' Men men. Sen gick jag, Mickan o Olivia och åt på donken det var också kul och jag fick en stor läsk istället för en liten xD Tror jag betalade för en liten också  Sen gick vi till DollarStore. Det var också kul och köpte en sån där sak att ha pengar i(kommer bild sen) Sen fick vi värsta damp/skratt anfallen när vi var på väg mot station, mitt på stan xD Så folk måste ju trott att vi var fulla eller något xD Och Olivia gick och frågade random people om dom hade sett Jesus(svenskt uttal) xD hahahahahahaha xD Dog nästan xD När jag kom hem gick jag hem och sen cyklade jag hem till mamma och hämtade lite saker men Prinsen var ju där så var där till typ 7 Aja nu ska jag sova. Godnatt 

(bilden ovanför) Bowling :D

   

Pengar saken jag köpte :D Fast igentligen är det för kort xD 

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på ungefär 150cm :D Jag kommer blogga om mina vanliga dagar och kommer visa er bilder från mina foto rundor som blir lite då och då ;) Kommer nog blogga mest på kvällarna eftersom jag inte har tid eller lust att bl

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

Länkar

Gästboken

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Vad ska ni göra i sommar? :)
 Bada :)
 Sola :)
 Sova ;)
 Va med kompisar :)
 Inget planerat :)
 Lite blandat av svarsalternativen ;)

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards