wi5lma

Alla inlägg under mars 2012

Av Wilma - 21 mars 2012 21:53

Idag har jag klippt mig så imorgon får ni hålla utkik i skolan om ni ser någon skillnad(det hoppas jag att ni gör annars är ni blinda xD ) Synd att det var vid en tid så jag inte kunde åka till stallet  Men får väl bli att åka nästa vecka istället Annars har jag inte gjort någonting förutom att tittat på lillabloggen och käkat en kladdkaka(har inte ätit upp hela) som jag gjorde när jag kom hem från skolan  Aja ska sova nu.... kanske... Godnatt iallafall    

Av Wilma - 20 mars 2012 21:36

öh... har liksom inget att skriva om eftersom jag inte har gjort något... eller just de! Jag o mamma hälsade ju på Åsa, Anna och Hanna idag när jag hade kommit hem   Vi hade kul och fikade lite o pratade om saker xP Blev lite biler på en av deras katter och deras hund så kommer upp 2 nu Godnatt i förväg   

 

Deras söta hund Laban :D

 

Deras ena katt Tiger :D

Av Wilma - 20 mars 2012 14:05

Just nu sitter jag i skolan och spelar transformice Skit kul spel  Kommer länka det här i en liten Hiss  Bliringen dissnu för vetinte vad jag ska dissa.... Men idag har jag inte gjort någonting förutom att jobbat på lektionerna  


Hiss  


dom som skapade Transformice är genier  Ett roligt spel som aldrig tappar kvaliten  

 

http://www.transformice.com/

Av Wilma - 19 mars 2012 21:16

Idag hade jag ridlektion   Jag red Kajsa och det gick faktiskt bra  Kajsa var jätte duktig! Fast jag tycker hon har skumpig galopp, fast det är kanske bara är jag  Vi travade först över bommar sen satt Åsa upp dom en efter en så tillslut blev det 3 små kryss studs hinder  Rolig ridlektion blev det iallafall Det kan finnas video på Mickans o Ellens blogg. Nu sitter jag framför Tv och ska snart sova så ska snart sova. Men har inge med att säga så jag säger godnatt nu  Godnatt    

Av Wilma - 18 mars 2012 21:54

Idag har jag och pappa sågat ner trä, han sågade ner dom och jag bar bort grenar och sånt som vi sen ska elda upp. Det var faktiskt jobbigt och lerigt... Hela jag var full av lera xD Byxorna, tröjan, skorna, händerna xD För det var liksom jätte blött och lerigt där trädet stod xD Efter det vilade jag i ungefär 1-2 timmar innan man skulle till stallet och ha igenridning  Skulle ha haft Cryllan men när vi hade börjat trava så märkte Åsa att hon var halt  Så fick byta till Harry och det gick jätte bra  Hoppas Cryllan blir bra.   Aja ska sova nu. Godnatt    

:)

Av Wilma - 17 mars 2012 22:48

Hanna o Mikaela gick hem för ungefär en timme sen och här ligger jag som en lite nolifer och tittar på film xD Har varit ut och fotat idag   kommer en bild sen men det är tyvär från mobilen för orkar inte koppla i kameran och hålla på  men annars har jag inte gjort någonting... Aja idag har ni fått 2 videos från förut när Elin hoppar på Gimbo och nu får ni en liten bild  finns inget mer att säga... Godnatt i förskott  

En vattendroppe   

Av Wilma - 17 mars 2012 22:30

Här kommer 2 videoklipp när Elin hoppar sin häst Gimbo   Första videon är när hon hoppar 90cm och den andra är 1meter!  


Elin o Gimbo hoppar 90cm  


Elin o Gimbo hoppar 1meter  
 
 

Av Wilma - 17 mars 2012 12:34

Kunde inte blogga igr för pappa knäppte av internet   Men gjorde inget igår så jag tänkte göra en Hiss-Diss  


Hiss 

Så sött!!!!

 


Diss

 Picnik ska läggas ner 19 April  

http://www.picnik.com/


Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på ungefär 150cm :D Jag kommer blogga om mina vanliga dagar och kommer visa er bilder från mina foto rundor som blir lite då och då ;) Kommer nog blogga mest på kvällarna eftersom jag inte har tid eller lust att bl

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

Länkar

Gästboken

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Vad ska ni göra i sommar? :)
 Bada :)
 Sola :)
 Sova ;)
 Va med kompisar :)
 Inget planerat :)
 Lite blandat av svarsalternativen ;)

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards