wi5lma

Alla inlägg den 1 juni 2012

Av Wilma - 1 juni 2012 21:30

 
  Gick inte att lägga upp denna film på facebook så jag testar här istället  Fixade filmen med både filmklipp och bilder från ridlektionen den 23/5  

Av Wilma - 1 juni 2012 16:06

Kom hem för typ 1 och en halv timme sen, nästan två timmar. Är så trött så jag skulle kunna sova hur länge som helst, det är jobbigt att ha hälsodag på skolan Jag hade Zumba på förmiddagen i typ 1 och en halv timme sen lunch sen boxning lika länge... Boxningen var så tråkig så det finns inte   Det var en jätte bra tränare men har aldrig riktigt gillat boxning så    Dessutom var det bara tjejer från 7:an på Zumban sen endast tre killar på boxningen  Men zumban var jätte roligt och rekomenderar det för personer som vill ha kul medan man tränar Man tänker inte ens på att man tränar 


Imorgon blir det att åka till Åland på en sån här dags tur, kommer bli jätte kul! Jesper, Jens, Kasper, jag, Fanny, Jossan, mamma o Lena ska åka  Ska köpa massa med godis o ha kul  Längtar!  

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på ungefär 150cm :D Jag kommer blogga om mina vanliga dagar och kommer visa er bilder från mina foto rundor som blir lite då och då ;) Kommer nog blogga mest på kvällarna eftersom jag inte har tid eller lust att bl

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

Länkar

Gästboken

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Vad ska ni göra i sommar? :)
 Bada :)
 Sola :)
 Sova ;)
 Va med kompisar :)
 Inget planerat :)
 Lite blandat av svarsalternativen ;)

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards