wi5lma

Alla inlägg den 5 juni 2012

Av Wilma - 5 juni 2012 22:15

Ellen o Galiano (bilden ovanför)   

 

Elin A o Homer (bilden ovanför)  

 

Hanna o Phu (bilden ovanför)  

 

Elin A o Homer (bilden ovanför)  

 

Ellen o Galiano till vänster och Mikaela o Maggie till höger  (bilden ovanför)  

Hanna o Phu (bilden ovanför)   

 

Mikaela o Maggie (bilden ovanför)  

Elin A o Homer (bilden ovanför)  


   

Elin S o Cryllan (bilden ovanför)   Cryllan vägrade  

 

Elin S o Cryllan (bilden ovanför) 


Sorry för dålig kvalite på bilderna men min kamera är inte så bra att knäppa rörelse bilder med...  

Av Wilma - 5 juni 2012 21:45

Eln S o Cryllan (bilden ovanför)  

    Natalie o Molly (bilden ovanför)  

 

Elin A o Homer (bilden ovanför)  


Elin S o Cryllan (bilden ovanför)  

 

Hanna o Phu (bilden ovanför)  

   

Mikaela o Maggie (bilden ovanför)  

 

Ellen o Galiano (bilden ovanför)  

 

Elin A o Homer (bilden ovanför)  

 

Hanna o Phu 


Sorry för att vissa kan vara av lite dålig kvalite men min kamera är inte så bra att knäppa rörelse bilder med...  

Av Wilma - 5 juni 2012 21:19

Var sikta mot stjärnorna på skolan idag   Ångrar så mycket att jag inte filmade för vissa framträdanden var både roliga o bra!  Dessutom var det typ några lärare som gjorde Rysslands bidrag i Esc så dom stod på scenen på gotan och framförde den låten + dansen  Skulle ha filmat det...  O vår idrottslärare som ska gå i pension imiterade Elvis xD 9:ornas framträdanden var också bra o roliga  



Och ni som undrar, vad är nu sikta mot stjärnorna här på p.lunda? Jo det är en föreställning som hålls för både skolan (på eftermiddagen) och för vuxna o föräldrar (på kvällen). 9:orna som går ut nu till sommaren får hjälp av sin musik lärare(tror jag..) och gör koreografi till låtar, både gamla o nya  Sen så tävlar dom med sina "bidrag" (dom delar upp sig i grupper) och så får man rösta eller så får utvalda domare välja vilka som vinner o så  Det är riktigt kul för det blir en riktigt härlig stämning i hela gotan  Och det var faktiskt en grupp som utförde Björn Radelids låt "Mirakel" och den blev faktiskt bra o vann   Tänk när min klass ska vara med xD Det kommer bli kaos av galna låtar xD 


Men nu ska jag sova. Godnatt     

Av Wilma - 5 juni 2012 20:32

 

Hanna o Phu (både bilden uppe o nere)  






Mickan o Maggie(både bilden uppe o nere)  

 

Elin S o Cryllan(bilden ovanför)  

 

Hanna o Phu (bilden ovanför)   

Natalie o Molly (bilden ovanför)  

   

Elin A o Homer (bilden ovanför)  

 

Ellen o Galiano  

Kanske lite dålig bildkvalite men min kamera är inte det bästa att knäppa rörelse bilder med  

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på ungefär 150cm :D Jag kommer blogga om mina vanliga dagar och kommer visa er bilder från mina foto rundor som blir lite då och då ;) Kommer nog blogga mest på kvällarna eftersom jag inte har tid eller lust att bl

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

Länkar

Gästboken

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Vad ska ni göra i sommar? :)
 Bada :)
 Sola :)
 Sova ;)
 Va med kompisar :)
 Inget planerat :)
 Lite blandat av svarsalternativen ;)

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards