wi5lma

Alla inlägg den 21 juni 2012

Av Wilma - 21 juni 2012 22:45

Ikväll/natt har jag inte haft någon blogglust o därför bloggar jag lite snabbt nu  Idag efter att pappa hade kommit hem o jag åkt till mamma så blev det att va med Sanna   Vi var lite typ vid Wij dammen en timme   Medan Sanna tittade på o höll på med mobilen satt jag o typ misshandlade grodyngel... Jag tog typ upp dom i handen o kastade iväg dom   Men sen när vi stoppade ner händerna började dom äta det som samlades på våra händer från vattnet o en råkade bita Sanna xD O genom den meningen lät det som om det var värsta monsterna xD

Sen åkte vi till torget o köpte mjukglass   Sen träffade vi faktiskt på Sabina som var och handlade  Vi var lite med henne o gjorde henne sällskap hem eftersom vi ändå inte hade något att göra   Men efter det cyklade vi till Wij lekpark men båda var tvungen att cykla hem typ direkt...  

Jag åt mat o nu sitter jag här på sängen o tittar på film  

Av Wilma - 21 juni 2012 17:15

Nu fortsätter väl jag med min dag igår  


Var barvakt åt min lillkusin  Fast det enda hon ville göra var att sitta vid sin Ds så det fick bli att göra det  Men ett tag ville hon också studdsa studdsmatta så vi gjorde det lite också  Cyklade både dit o hem så vid 9 cyklade jag hem  



Märkte att det inte var så mycket att skriva... Men det gör nog inget  

Av Wilma - 21 juni 2012 12:30

 

Livet känns nästan för perfekt! Libby ska äntligen få hem sin häst Jack till gården och ta hand om honom helt på egen hand. Men glädjen blir kortvarig eftersom Libby snart börjar misstänka att Jack är i fara. En spökryttare rider hennes älskade häst om nätterna. Kan det verkligen vara så att gården är hemsökt?

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på ungefär 150cm :D Jag kommer blogga om mina vanliga dagar och kommer visa er bilder från mina foto rundor som blir lite då och då ;) Kommer nog blogga mest på kvällarna eftersom jag inte har tid eller lust att bl

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

Länkar

Gästboken

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Vad ska ni göra i sommar? :)
 Bada :)
 Sola :)
 Sova ;)
 Va med kompisar :)
 Inget planerat :)
 Lite blandat av svarsalternativen ;)

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards