wi5lma

Alla inlägg den 17 juni 2012

Av Wilma - 17 juni 2012 22:19

           

Av Wilma - 17 juni 2012 20:59

Minnet är fullt på kameran så kommer inte kunna knäppa kort först jag skaffat ett USB för mina andra är fulla... Vill liksom ha dom sparade utifall datorn kraschar   Men blev att knäppa typ 90 st idag så... 


Idag har jag haft jätte tråkigt... för typ ingen kunde va  Men morfar kom nu vid typ 7 o så åt vi choklad pudding med grädde  Har ätit en extra alldeles nyss också... Tjockis    Men imorgon ska Prinsen vara här så då blir det roligt  Tror jag ska ut o jogga med honom o se hur det går  Mamma jobbar ju så springer själv med Prinsen då        

  

Av Wilma - 17 juni 2012 13:45

Har kommit på en ny kategori till bloggen som heter "Wilma - Böcker", det är meningen att jag ska tipsa om böcker på denna kategori   Kommer lägga upp bild + beskrivningen (som står på baksidan av böckerna) när jag tycker en bok är bra  Kanske blir mest hästböcker men kan bli andra slags böcker också så håll utkik    Den första kommer imorgon  

Av Wilma - 17 juni 2012 01:31

Här kommer en film från hoppningen   Håll utkik efter när jag ramlar av  



 

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på ungefär 150cm :D Jag kommer blogga om mina vanliga dagar och kommer visa er bilder från mina foto rundor som blir lite då och då ;) Kommer nog blogga mest på kvällarna eftersom jag inte har tid eller lust att bl

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

Länkar

Gästboken

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Vad ska ni göra i sommar? :)
 Bada :)
 Sola :)
 Sova ;)
 Va med kompisar :)
 Inget planerat :)
 Lite blandat av svarsalternativen ;)

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards