wi5lma

Direktlänk till inlägg 29 juni 2012

Tidsag 26/6

Av Wilma - 29 juni 2012 20:56

Vaknade o åt frukost sen skulle jag duscha för jag kände mig så äcklig xD


Först var det bestämt att jag skulle ta kuxa bussen upp till Elin vid 14.35 men pappa märkte sen att bussen bara gick den tiden när det var skoldagar o den istället åkte 17.05  Så pappa var så vänlig att skjutsa mig   Dessutom var det en bonus för jag verkligen hatar att åka buss själv! Tanken att jag kanske hoppar av på fel ställe eller glömmer hoppa av gör så jag får rysningar! Kanske lite fjolligt men så är det... Men jag kom tillslut upp till Elin o vi tog en ridtur på Gimbo, eller jag red först medan Elin ledde Molly   Sen efter lite mer än halva vägen så bytte vi så jag ledde Molly o Elin red   Sen fick jag en ide om att gå till vattnet o kanske bada lite med hästarna även fast det inte var så fint väder så vi gjorde det o Elin bestämde sig till och med för att vi skulle byta om o sen ta Gimbo o bada lite   

Det gick bra i början... Sen fick Gimbo damp helt och hållet xD Fick inte film på det med min mobil men vi fick med Elins xD Han bockade o stegrade o sprang upp ur vattnet  Jag tror inte det var att han inte ville bada för Elin kunde nästan inte svänga tillbaka till land först så hela han var nere i vattnet xD Det var folk som stod gapande o tittade när han höll på, till och med dom i bilarna    Men när han slutade efter många försök så gick vi hemåt 

 Vi tältade också o det konstiga var att Elin frös typ skit mycket medan jag nästan svettades  Så vid 7 på morgonen gick vi in!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 10 januari 2016 02:57

Här var det länge sen man var in.. Har helt enkelt inte haft någon blogglust och kände att det inte var någon mening med att tvinga mig själv att skriva helt enkelt. MEN, nu ni, jag har ännu en gång bestämt mig för att försöka blogga och eftersom att...

Av Wilma - 2 januari 2013 02:37

Ny blogg, ny start :) Flyttar över till en ny blogg. Kände för att börja om helt enkelt :) Ska försöka hålla uppdateringen där uppe :) Ett presentations inlägg är uppe och info om uppdateringen :) Kika gärna in och titta, sprid gärna bloggen om ni gi...

Av Wilma - 13 november 2012 22:08

Om ni inte har något emot det så kommer det kanske komma väldigt många åsikts inlägg ;) Alltså när ja vet vad jag ska prata om! Så det kommer inte bara bli om min vardag utan också mina åsikter! :D         Red finaste Caramell igår! LOVE TH...

Av Wilma - 12 november 2012 15:15

Nästan alla directioners, Beliebers och monsters har antagligen sett EMA på MTV, o dom sett det vet ju också att directioners vann över Beliebers o monsters(?) på kategorin Biggest fans, men nu vill jag vända mig till Beliebers.   1."One directio...

Av Wilma - 12 november 2012 15:10

HEJ IGEN! :D NU SKA JAG FÖRSÖKA BÖRJA BLOGGA HÄR IGEN ;D VAD VILL NI HA FÖR INLÄGG? :D EFTERSOM JAG BLIVIT EN DIRECTIONER UNDER SOMMAREN SÅ KOMMER DET OCKSÅ HANDLA OM DOM ;) DET KOMMER NOG TYVÄRR BÖRJA MED ETT FÖRBANNAT INLÄGG.... ME JA :D ...

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på ungefär 150cm :D Jag kommer blogga om mina vanliga dagar och kommer visa er bilder från mina foto rundor som blir lite då och då ;) Kommer nog blogga mest på kvällarna eftersom jag inte har tid eller lust att bl

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

Länkar

Gästboken

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Vad ska ni göra i sommar? :)
 Bada :)
 Sola :)
 Sova ;)
 Va med kompisar :)
 Inget planerat :)
 Lite blandat av svarsalternativen ;)

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards