wi5lma

Alla inlägg under juni 2012

Av Wilma - 14 juni 2012 00:45

Vaknade klockan 1 o åt frukost    Mamma kom hem typ tio minuter senare i vi åkte upp till morfar  O vad irriterad jag blir när Prinsen bara ska bita på en... Man knäpper till honom på nosen (för då slutar han) när han gör det men när han springer runt o biter i fötterna blir det ganska svårt... Men det är väl att träna... Dessutom kom en av Erikas tuppar hem till morfar men då fick han se att det var Prinsens hem för då blev det full race xD Och jag som var den första som såg tuppen så jag sprang efter Prinsen det fortaste jag kunde xD  Som tur var sprang han inte så långt  


Sen på kvällen följde jag med lill kusinen på cirkus  Hatar att dom hade spänt in hästarna lite så att dom nästan var tvungna att böja på huvudet... men dom verkade inte må dåligt av det o dom har ju det inte jämt   

Av Wilma - 13 juni 2012 11:39

Nu är det sommarlov!! :D Så himla skönt att man inte behöver gå upp tidigt på morgonen för att gå till skolan ;D


Fast kommer sakna alla så otroligt mycket! Speciellt dom som man inte kommer kunna träffa :( Fattar inte att det har gått ett helt år... Det har gått så himla fort, fattar inte heller hur lärarna kunnat stå ut med vår klass när vi var som värst..


Bästa lärarna o klass man kunde få helt enkelt!

Av Wilma - 13 juni 2012 11:00

         

Av Wilma - 12 juni 2012 20:26

Blev inte att vara med på klassdagen idag för jag tog andra livmorderhalscancer sprutan   Men nu är det 6 månader till nästa och sen är det slut  Kul att jag nästan somnade när jag väntade på att pappa skulle bli klar (han hade också tid till en sak), så trött var jag  Sen åkte jag o pappa o åt på American take away  MUMS säger jag bara! Har också tonat håret idag! Kommer kanske bild imorgon  


Imorgon kommer jag vara i skolan halv 9 för att sen ha skolavslutning   Vad skönt det ska bli med sommarlov!  Och på kvällen vid halv 6 blir det att åka till kultuskolan för att vid klockan 6 åka på stolt o nykter  Och kommer typ komma hem till 2 på natten 


Någon som läser denna blogg som ska på stolt o nykter?     

Av Wilma - 11 juni 2012 21:55

Var öppet hus på skolan idag o vi sålde kakor o dricka   Tror vi fick ihop något tusen till klassen iallafall   Jag jobbade typ hela tiden... Men så är det 

Hinner inte skriva nå mer nu   Godnatt    

Av Wilma - 10 juni 2012 21:41

Idag har jag ännu ondare i knät   Får se hur det går att gå i skolan imorgon...


Men idag så har jag inte gjort så mycket, var ganska fint väder ute så man får ju lite skuldkänslor om man inte är ute... Men ändå så började dagen med att sitta lite vid TV:n. Idag grillade vi korv  Tänkte cykla o hälsa på mamma men hon var inte hemma o jag glömde nycklarna så jag cyklade till farmor istället  Hon blev så glad att jag hälsade på   Sen cyklade jag hem o satt mig vid stor datorn 


Om jag inte berättade det igår så åt vi min fisk som jag fick för ungefär 2 veckor sedan  Vi grillade den + lite fläsk file med pommes frites  MUMS säger jag bara!  Dessutom grillade vi majs kolvar också   

?

Av Wilma - 9 juni 2012 21:18

Någon som vill att jag ska ha en frågestund? Händer inte så mycket här på bloggen så varför inte  

Av Wilma - 9 juni 2012 21:01

Tjuvar lite genom att sitta vid stora o lilla datorn samtidigt... Det gillar INTE pappa  


Idag har jag varit i valbo o det var någon slags mässa på Media markt så det var skit mycket folk när vi kom dit  Det var uppträdanden och en en gång kom jag på mig att jag inte filmade när "youngblod" gjorde sin sista låt  Kom liksom på det när låten nästan var slut  Man kunde också åka helikopter över valbo  Vi gjorde inte det men jaja... Det fanns också ett extrapris tält där men det var inte så mycket saker där o det var poledance inne i affären o dessutom gick en kille/tjej runt i Nicke nyfiken dräckt  Som jag sa i förra inlägget kom det inte med något hem så kan inte visa er något  nytt 

Imorgon ska vi inte göra något specielt så vi får se vad som händer         

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på ungefär 150cm :D Jag kommer blogga om mina vanliga dagar och kommer visa er bilder från mina foto rundor som blir lite då och då ;) Kommer nog blogga mest på kvällarna eftersom jag inte har tid eller lust att bl

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

Länkar

Gästboken

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Vad ska ni göra i sommar? :)
 Bada :)
 Sola :)
 Sova ;)
 Va med kompisar :)
 Inget planerat :)
 Lite blandat av svarsalternativen ;)

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards