wi5lma

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Wilma - 9 maj 2012 22:02

Jag stannar hemma imorgon... Känner mig fortfarande lite sjuk och vill vila upp mig en dag till innan jag går. Så på fredag går jag till skolan Imorgon ska jag försöka lägga lite tid åt bloggen och inlägg  Har ju tänkt länga på att göra om bloggen men vet inte hur... Vill ju ha en ny header men kan inte göra en snygg själv, kan någon av er som följer min blogg göra en åt mig kanske? Även fast det typ är 2, 3 stycken så kanske det finns någon av er som kan göra headrar  Ni får naturligtvis en länkning till er blogg eller något liknande  


Ska sova nu, Godnatt  

Av Wilma - 9 maj 2012 21:34

Vet inte om jag ska gå i skolan imorgon... Känner mig mycket piggare och så men imorse hade jag så himla ont i halsen och jag är fortfarande jätte täppt i näsan. Pappa säger att jag kan gå om jag tror jag orkar, men det är ju det som är problemet   Jag vet inte om jag orkar... Fast endå har jag en tanke att om jag stannar hemma imorgon kan jag vila riktigt mycket då och så kan jag gå på fredag. Jag vet inte... jag saknar faktiskt skolan lite eftersom man blir väldigt rastlös här hemma... Men jag vet inte... En extra dag med vila eller åka till skolan? Måste tänka nu eftersom pappa måste veta om han ska sjukanmäla mig imorgon. Hjälp mig någon! ÅÅÅÅ jag saknar mina kompisar också  Bläää vad svårt det är att bestämma sig  Alla kan kommentera fort hur ni tycker att jag ska göra. 

Av Wilma - 9 maj 2012 16:54

Är jätte glad för jag har äntligen skaffat "Windows Live movie maker"  Det är därför jag inte har uppdaterat så mycket, jag har suttit och gjort filmer. Jätte kul att äntligen ha det så jag kan fixa mina videos  Aja ska försöka göra något som sjuka gör nu (förutom att sitta vid datorn) Bye!




 

 

Av Wilma - 9 maj 2012 11:05

Sjuk idag igen.. Så tråkigt!!!! Kommer nog gå till skolan imorgo bara för att jag är så rastlös xD Glömde berätta igår att jag satt och tittade på svtplay på ponnyakuten 3  Hann titta till avsnitt 12 tror jag... Och varje avsnitt är ungefär en halvtimme så ni kan ju räkna ut hur läne jag satt  Ska fortsätta titta lite för jag vill titta klart på det innan alla kommer em för då kommer internet säkert bli dåligt  

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på ungefär 150cm :D Jag kommer blogga om mina vanliga dagar och kommer visa er bilder från mina foto rundor som blir lite då och då ;) Kommer nog blogga mest på kvällarna eftersom jag inte har tid eller lust att bl

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Länkar

Gästboken

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Vad ska ni göra i sommar? :)
 Bada :)
 Sola :)
 Sova ;)
 Va med kompisar :)
 Inget planerat :)
 Lite blandat av svarsalternativen ;)

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards