wi5lma

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Wilma - 17 maj 2012 22:18

Bloggade inte igår för när jag satt mig vid datorn efter jag kom hem från stallet började jag jobba på läxan... Och när jag fastnade på en sak som jag inte hittade i boken så sökte jag på internet och sånt och helt plötsligt knäppte pappa av internet   Så jag liksom inte blogga 

Igår  så höll jag på att glömma att jag skulle till stallet så jag blev jätte stressad för jag trodde att om började rida klockan 5 och då var klockan 5 i 5... Men dom började halv 6 så det gick bra  Innan jag cyklade hem så köpte jag lite fika och satt i cafeterian medan jag tittade på en som red  Filmade också på Elin A's, Elin S's, Mikaelas, Ellens, Natalies och Hannas lektion, även fast jag filmade lite dåligt så ser man ju lite iallafall. Det var ju svårt att filma med mobilen samtidigt som man letar efter film knappen på Ellens kamera xD Filmen kommer väll sen 


 Idag kom Pernilla, Izabelle o Isak på besök  Vi fikade och hade kul, orkar inte skriva så noggrant om det för snart stänger pappa av internet  Men nu innan dom åkte hem satt vi och spelade Maxi-yatzy   Vi hade kul iallafall! Ska ladda upp filmen nu, ni får säga till om ni vill ha en lite noggrannare beskrivning av dagen  Godnatt i förväg  


Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på ungefär 150cm :D Jag kommer blogga om mina vanliga dagar och kommer visa er bilder från mina foto rundor som blir lite då och då ;) Kommer nog blogga mest på kvällarna eftersom jag inte har tid eller lust att bl

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Länkar

Gästboken

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Vad ska ni göra i sommar? :)
 Bada :)
 Sola :)
 Sova ;)
 Va med kompisar :)
 Inget planerat :)
 Lite blandat av svarsalternativen ;)

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards