wi5lma

Alla inlägg den 11 maj 2012

Av Wilma - 11 maj 2012 23:48

Slutresultatet från när mamma och jag hade fixat hyllan  Vissa bilder är ganska suddiga men man ser ändå        

(bilden ovanför) En av bilderna fick inte plats på hyllan så den fick stå på en hylla under  

 

Av Wilma - 11 maj 2012 22:59

Alldeles nyss satt mamma och jag o tittade på Rallybrudar som var på 7:an   Och nu ligger jag här i sängen och tittar på Sex and the city Bredvid mig har jag en marabou daim choklad kaka, den var dessutom 2kr billigare på Ica  Hehe, 2kr är alltid någonting... *Happysmail* Aja nu ska jag fixa lite saker sen ska jag sova. Kanske kommer upp ett till inlägg innan jag somnar. Godnatt i förväg        

Av Wilma - 11 maj 2012 17:02

Äntligen så har mamma hjälpt mig med att sätta upp hyllan så fotona är uppe Ni får nog bilder någon gång idag 


Är det bra att jag har uppdaterat idag? Eller är det bara jobbigt? 

Av Wilma - 11 maj 2012 16:08

Ja, rubriken var ju inte någonting jag orkade lägga tid på x) Jag har så himla tråkigt... Finns inget att göra när det regnar ute och man är sjuk   Vill att mamma ska hjälpa mig sätta upp en hylla här i mitt rum men hon säger bara "snart" eller "Lugn, jag kommer snart". Åhhhhh! Tråk!

Av Wilma - 11 maj 2012 13:24

Mamma tvingade mig att vara hemma idag, eller tvingade och tvingade, hon sa att det var bäst att jag var det och då blev det så. Men om jag hade varit i skolan hade jag ändå slutat vid den här tiden och jag hade säkert redan varit hemma Jag vet inte vad jag ska göra   

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på ungefär 150cm :D Jag kommer blogga om mina vanliga dagar och kommer visa er bilder från mina foto rundor som blir lite då och då ;) Kommer nog blogga mest på kvällarna eftersom jag inte har tid eller lust att bl

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Länkar

Gästboken

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Vad ska ni göra i sommar? :)
 Bada :)
 Sola :)
 Sova ;)
 Va med kompisar :)
 Inget planerat :)
 Lite blandat av svarsalternativen ;)

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards