wi5lma

Alla inlägg den 20 maj 2012

:D

Av Wilma - 20 maj 2012 21:14

Sa ju tidigare att vi åkte o fiskade o gissa vad! Efter att jag bytt plats några gånger så satt jag på ett stället i ungefär en och en halv timme och då fick jag napp  En regnbåge på ca. 4dm och vägde ungefär 1 kilo. Tyckte så synd om den i början Men men... Jag kan ju inte släppa ner den i vattnet nu  Fast jag har ju typ nå fel för jag kan tycka synd om en mask som man trär på en krok... Blir o grilla fisken om någon vecka som jag är hos pappa   Hoppas den är god för annars var det väääldigt onödigt att döda den. Nu ska jag göra en musik läxa, Bye bye    

Ser inte så fin ut men det var en riktig skönhet  

Av Wilma - 20 maj 2012 12:55

Bloggade inte igår för jag var hos mickan och gjorde andra saker ;) Berättar mer sen för nu ska vi tydligen fiska ;) hejdå

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på ungefär 150cm :D Jag kommer blogga om mina vanliga dagar och kommer visa er bilder från mina foto rundor som blir lite då och då ;) Kommer nog blogga mest på kvällarna eftersom jag inte har tid eller lust att bl

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Länkar

Gästboken

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Vad ska ni göra i sommar? :)
 Bada :)
 Sola :)
 Sova ;)
 Va med kompisar :)
 Inget planerat :)
 Lite blandat av svarsalternativen ;)

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards