wi5lma

Alla inlägg den 21 maj 2012

Av Wilma - 21 maj 2012 21:39

Så stolt över min lilla Harry på ridlektionen idag! Han var jätte duktig och försökte inte springa iväg det minsta förutom när vi skulle galoppera på hela fyrkantspåret för då blev det så kul så då ville han springa  Men lät honom galoppera på lite men ändå behärskat. Men hela tiden så tog han det ändå ganska lugnt och arbetade på  Och genom att han ändå var så lugn och duktig så försökte jag att inte ta för mycket i honom och arbetade själv på Men så stolt över honom och hoppas att det fortsätter så här till nästa vecka  Imorgon är det musik och jag har faktiskt skrivit min sak som jag skulle göra så det hoppas det är bra så jag får godkänt på den  Ska sova nu, Godnatt     

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på ungefär 150cm :D Jag kommer blogga om mina vanliga dagar och kommer visa er bilder från mina foto rundor som blir lite då och då ;) Kommer nog blogga mest på kvällarna eftersom jag inte har tid eller lust att bl

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Länkar

Gästboken

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Vad ska ni göra i sommar? :)
 Bada :)
 Sola :)
 Sova ;)
 Va med kompisar :)
 Inget planerat :)
 Lite blandat av svarsalternativen ;)

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards