wi5lma

Alla inlägg under maj 2012

Av Wilma - 6 maj 2012 01:31

Tror elin har somnat... Men alldeles nyss satt hon sig upp och tittade sig omkring xD scary... Och när jag försökte prata med henne svarade hon inte så antar att hon sov  Men tog chansen att blogga lite snabbt nu när jag har datorn (hon vet att jag sitter med den)  Bloggar om helgen imorgon för orkar inte nu...  Aja godnatt och vi "ses"

imorgon    

Av Wilma - 5 maj 2012 21:45

            

Av Wilma - 4 maj 2012 15:45

Just nu sitter jag nog på bussen på väg hem till Elin  (Inlägget är liksom tidsinställt så vet inte om jag gör det eller inte) Slutade ju 10 över 1 så har hunnit hem och packa sen gått tillbaka till skolan för att åka buss med Elin  Hon slutade liksom 10 i 3 så det är lite skillnad  Ses efter helgen   

Av Wilma - 4 maj 2012 13:42

Kom hem från skolan för typ 20 minuter sen och nu tar jag en liten paus med mjölk o flingor innan jag ska börja packa för att sen gå till skolan igen och åka med bussen upp till Elin  Var tacos i skolan idag fast dom hade råkat beställt nå taco skal som smakade papper Så blev chips med gurka, köttfärs, majs och ost ^^)  Ska forstätta packa nu.... Fast jag vet inte vad jag ska packa...... Aja hej då så ses vi efter helgen  

Av Wilma - 3 maj 2012 21:45

Hinner bara göra ett snabbt inlägg idag eftersom jag är tvungen att lägga mig om en kvart och därför kommer jag bara göra streck smilisar ;) Idag har jag inte bloggat innan nu för att jag har varit ute hela dagen igen (efter att jag kom hem från skolan) :D Det är ju varmt så man får ju skuldkänslor om man är inne xD Men har också varit på konsert, berättar mer sen efter helgen. Imorgon ska jag till Elin efter skolan så blir nog inte nå bloggning i helgen men ska göra något tidsinställt (om jag hinner) ;) Aja Godnatt alla ni som orkar med mig ;)<3

Av Wilma - 2 maj 2012 21:41

               

Av Wilma - 2 maj 2012 21:13

Idag har jag varit i skolan och haft tråkigt... Fy fan säger jag bara! Kan det aldrig bli bättre  


Aja sen blev det att åka till stallet och titta på Ellens, Hannas, Elin A's och Natalies ridlektion  Synd att Ella's, Emili's och matildas hade flyttats till tisdagar så jag kunde inte filma  Men det gick bra på Elin a's ridlektion iallafall  Inge ramlade av Just nu sitter jag med mamma och tittar på Grey's anatomy  Vet inte vad jag ska blogga om så det är ingen ide att jag bloggar för då blir det bara tråkigt... Godnatt  

Av Wilma - 1 maj 2012 21:20

Dålig uppdatering idag men det är bara för att jag har varit ute typ hela dagen   Det är bra att jag är ute för annars är jag aldrig ute utan sitter inne och tittar på TV... EMn nu har jag varit ute  Igår natt har jag uppdaterat lite från mobilen (som ni kanske märkte) Synd att jag inte kunde lägga upp bilder på sömntutorna som låg bredvid mig  Jag har jätte många bilder på basketbollar som ska ner i korgen eller studsar ifrån den, vissa är jätte snygga (enligt mig)  Kanske kommer upp några imorgon, för orkar inte ladda upp nu  Idag är det första maj och röd dag så vi har varit lediga idag också  Imorgon är det tyvärr skola så det är lite tråkigt.... Men blir kanske också att åka till stallet och titta på ridlektioner  Får se om jag stannar till halv 8-8 eller om jag åker hem vid halv 7-7... Kommer kanske bilder och/eller filmer, för hade tänkt använda minmobil också  Aja ska sova nu....(kanske..) Godnatt       

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på ungefär 150cm :D Jag kommer blogga om mina vanliga dagar och kommer visa er bilder från mina foto rundor som blir lite då och då ;) Kommer nog blogga mest på kvällarna eftersom jag inte har tid eller lust att bl

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Länkar

Gästboken

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Vad ska ni göra i sommar? :)
 Bada :)
 Sola :)
 Sova ;)
 Va med kompisar :)
 Inget planerat :)
 Lite blandat av svarsalternativen ;)

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards