wi5lma

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Wilma - 4 april 2012 21:20

Efter skolan var man trött som vanligt för blev ju inte att sova då jag skulle igår.. Men skulle nog ha varit trött endå. Tänker inte berätta om vad som hände i skolan för det är föööööör komplicerat och onödigt att berätta om för hela världen. Efter skolan tittade jag på TV och vilade upp mig för att sen cykla till stallet och fota på Mickans, Ellens, Elins, Natalies, Elins o Hannas ridlektion. Gå in på Ellen och Mickan blogg så kanske det kommer upp några bilder där idag eller imorgon. Dom hoppade och det gick ganska bra förutom att både Elin och Ellen rramlade av... Fast Elin hamnade på fötterna så tycker inte det var en riktig avramling Nu tittar jag på film efter lite mat och en dusch. Ska sova och bara glöma bort allting dåligt som hänt idag, iallafall en stund. Imorgon kommer det kanske vara hemskt att gå i skolan men så är det och jag tänker stå ut med det för det är ju sista skoldagen innan påsklovet så det är ingen ide att stanna hemma bara för det. Aja godnatt  

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på ungefär 150cm :D Jag kommer blogga om mina vanliga dagar och kommer visa er bilder från mina foto rundor som blir lite då och då ;) Kommer nog blogga mest på kvällarna eftersom jag inte har tid eller lust att bl

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Länkar

Gästboken

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Vad ska ni göra i sommar? :)
 Bada :)
 Sola :)
 Sova ;)
 Va med kompisar :)
 Inget planerat :)
 Lite blandat av svarsalternativen ;)

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards