wi5lma

Alla inlägg den 22 april 2012

Av Wilma - 22 april 2012 21:12

Tycker ni det är bättre nu när jag har börjat uppdatera oftare? Eller är det bara tråkigt när ni märker att jag gjort ett nytt inlägg?  Kommentera "Positivt" om det är bra, och kommentera "Negativt" och skriv varför om det är dåligt 


Ikväll har jag åkt tll pappa så nu ligger jag i sängen här hos pappa  Tittar på sex and the city som vanligt och har bara mys  Synd att det är skola imorgon så man inte får vara uppe nå länge  Dessutom ska pappa stänga av internet så det går inte att titta på youtube halva natten heller... Aja nu ska jag väl dööö av tråkighet för Jesper ska låna datorn en liten stund men vi får se om jag hinner ha den innan jag ska lägga mig. Godnatt     

Av Wilma - 22 april 2012 16:59

Nu är kategorierna klar. Äntligen!   Nu ska jag knäppa av datorn och göra något annat, o äta tacos  

Av Wilma - 22 april 2012 15:38

Som ruubriken lyder så har jag fått ett par nya skor!   Ni får nog bild på dom imorgon Och som ni då förstår så åkte vi till valbo idag, en timme för tidigt xD För mamma trodde det öppnade klockan 10 men det öppnade klockan 11 så vi gick in på IKEA istället   Aja imorgon är det skola igen och tråkigheter... BLÄÄÄÄÄÄÄÄ orkar inte!  Aja ska fortsätta lite med kategorierna nu  

Av Wilma - 22 april 2012 00:22

Hade tänkt fixa klart med kategorierna nu när jag kom hem från morfar idag men så blev det inte... vet inte om jag orkar göra det nu eller om jag ska göra det imorgon efter att vi kommer hem från valbo(om vi åker dit). Och om vi åker dit så kommer vi ju inte vara där nå länge så då har jag hela kvällen + lite till   Aja vi får se... har iallafall tänkt bli klar med kategorierna senast imorgon  Fast hela planen var ju att göra om bloggen med header och sånt under helgen men det var när jag hade glömt bort att jag skulle till morfar från igår till idag  Alltid lika kul att inte kunna göra klart sina planer  Aja nu ska jag titta lite på TV för jag har fått det i mitt rum nu  Sen ska jag sova... Hoppas det är bra väder imorgon så vi kan åka till Valbo   Aja godnatt så bloggar jag imorgon    

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på ungefär 150cm :D Jag kommer blogga om mina vanliga dagar och kommer visa er bilder från mina foto rundor som blir lite då och då ;) Kommer nog blogga mest på kvällarna eftersom jag inte har tid eller lust att bl

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Länkar

Gästboken

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Vad ska ni göra i sommar? :)
 Bada :)
 Sola :)
 Sova ;)
 Va med kompisar :)
 Inget planerat :)
 Lite blandat av svarsalternativen ;)

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards