wi5lma

Alla inlägg den 29 april 2012

Av Wilma - 29 april 2012 21:50

Hittade inte på någon rubrik så det fick bli som det blev  


Som jag sa igår så sov jag hos Tina från igår till idag  Med Filip, Albert och Tina, Sara skulle varit med men hon fick ont i huvudet så hon kunde inte vara med  Vi hade kul och tittade på film och sånt. Vi sminkade också varandra. Tina sminkade Filip och tvärtom medan jag fick sminka Albert och han sminkade mig.... Det blev så J**** misslyckat av båda så vi tvättade bort det på en gång medan Tina och Filip fortsatte  Men när vi låg och tittade på Johnny English så började vi däcka xD Tror jag somnade först.... xP Men när vi vaknade så låg vi och pratade och jag råkade kasta en kudde på Albert som kom på en flaska med dricka/vatten utan kork och det blev lite blött... så jag råkade ta min kudde och började torka uppdet med xD Men det dåligaste var att det råkade komma på Tinas tangentbord (till datorn)  Hoppas det inte gick sönder för då kommer nog jag att få betala ett nytt... Aja sen åkte vi till wij-lekpark och va där ett tag    Sen fick vi för oss att vi sulle spela basket så vi stack till en basket plan som ligger nära Tina och spelade, jag smsade också Sara (som mådde bättre) så hon kom ut och spelade med oss  Sen var jag tvungen att åka hem och äta och nu ligger jag och tittar på film  Ska snart sova så... Godnatt   

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på ungefär 150cm :D Jag kommer blogga om mina vanliga dagar och kommer visa er bilder från mina foto rundor som blir lite då och då ;) Kommer nog blogga mest på kvällarna eftersom jag inte har tid eller lust att bl

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Länkar

Gästboken

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Vad ska ni göra i sommar? :)
 Bada :)
 Sola :)
 Sova ;)
 Va med kompisar :)
 Inget planerat :)
 Lite blandat av svarsalternativen ;)

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards