wi5lma

Alla inlägg den 26 april 2012

Av Wilma - 26 april 2012 21:04

Idag har jag varit i skolan(som vanligt) och haft tråkigt med alla ämnena vi har på torsdagar... Det är liksom segaste dagen på veckan för man tänker liksom, "Nu är det engelska och närst sista timmen " Sen kommer man på att det är ett ämne innan engelskan och det är typ 2-3 timmar innan man slutar -.-'' Men imorgon slutar man tio över ett så då kommer man få komma hem och känna att det är lång helg^^ För nästa vecka går vi bara 3 dagar, Onsdag, Torsdag o Fredag  Skönt att vara ledig i 4 dagar för en gångs skull  Nu tror jag jag ska fxa lite tidsinställda inlägg utifall det blir dålig uppdatering under helgen eller så. Och jag vet att det kanske är tråkigt att jag gör tidsinställda men vill inte tappa besökare bara för att jag inte kan uppdatera riktigt Men det får bli som det blir... Kommer inte göra tidsinställda så ofta bara nu för jag tror det kommer bli mycket i helgen.. Men kommer blogga riktigt på kvällarna endå så det är lugnt  Aja godnatt alla ni som står ut med mig     

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på ungefär 150cm :D Jag kommer blogga om mina vanliga dagar och kommer visa er bilder från mina foto rundor som blir lite då och då ;) Kommer nog blogga mest på kvällarna eftersom jag inte har tid eller lust att bl

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Länkar

Gästboken

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Vad ska ni göra i sommar? :)
 Bada :)
 Sola :)
 Sova ;)
 Va med kompisar :)
 Inget planerat :)
 Lite blandat av svarsalternativen ;)

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards