wi5lma

Alla inlägg den 16 april 2012

Av Wilma - 16 april 2012 21:15

Idag var första skoldagen efter påsklovet och imorse var jag ovanligt pigg för att ha somnat halv 1.... Låg och spelade på mobilen, tittade på youtube, åt kakor igår natt och jag kunde inte sova  Men blev lite trött framåt dagen men det gick bra  Sen efter skolan åkte jag hem i typ 2 timmar sen bar det av till stallet för att rida den lilla kanonen  

Lilla kanonen = Harry boy  Han var "ganska" pigg,  Det gick jätte bra enda tills vi skulle galoppera hela varvet för då blev han pigg xD fast det gick bra endå så  Vi hoppade två små kryss i kompination och galopperade efter långsidan, Vi hade också besök av Queenie och Corona(tror hon hette så)  det gick iallafall jätte bra och han hoppade jätte fint. Och jag såg också nya ridskolehästen, skit söt men väldigt rund... Men Åsa sa att när dom hade bantat henne lite och Janette ridit henne lite så skulle hon säkert bli en bra ridskole häst  Längtar tills man får rida den för då ska jag fråga Åsa/Maya om jag får göra det   Aja nu ska jag sova. Godnatt    

Bjuder på en bild på Frida  

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på ungefär 150cm :D Jag kommer blogga om mina vanliga dagar och kommer visa er bilder från mina foto rundor som blir lite då och då ;) Kommer nog blogga mest på kvällarna eftersom jag inte har tid eller lust att bl

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Länkar

Gästboken

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Vad ska ni göra i sommar? :)
 Bada :)
 Sola :)
 Sova ;)
 Va med kompisar :)
 Inget planerat :)
 Lite blandat av svarsalternativen ;)

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards