wi5lma

Alla inlägg den 23 april 2012

Av Wilma - 23 april 2012 21:52

Just nu är det skitdimmigt ute, man ser inte ens till ridskolan, den ligger bara över åkern då man brukar kunna se den Men idag har jag ridit på bomben Harry. Han var skit pigg  Och nör vi skulle galoppera blev det lite stressigt för honom för han ville iväg och bara ggaloppera på, och sen blir han ännu mer stressad när man råkar ta i honom eftersom han har pessoa så han vet inte var han ska ta vägen eftersom det ger dubbla signaler...  Och så tar man lite till i tyglarna än vad man gjorde förut och då kommer man på att man inte ska ta så mycket så då  får man tanken "hur fan ska jag göra!?" För jag tycker det är lite svårt att sitta ner när han galopperar jätte fort så det blir svårt att sakta av så också... Men sista galoppen blev jätte bra och jag behövde inte ta i honom alls för att han skulle stanna, duktiga Harry Nästa vecka är det ingen ridning för det är sista April då, någon som vet varför dom ställer in ridning o sånt då?  Men om två veckor ska vi kanske byta hästar sa Åsa så man får hoppas på Cryllan då  Ska "sova" nu.  Godnatt  

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på ungefär 150cm :D Jag kommer blogga om mina vanliga dagar och kommer visa er bilder från mina foto rundor som blir lite då och då ;) Kommer nog blogga mest på kvällarna eftersom jag inte har tid eller lust att bl

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Länkar

Gästboken

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Vad ska ni göra i sommar? :)
 Bada :)
 Sola :)
 Sova ;)
 Va med kompisar :)
 Inget planerat :)
 Lite blandat av svarsalternativen ;)

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards