wi5lma

Alla inlägg den 20 april 2012

Av Wilma - 20 april 2012 23:05

Som rubriken lyder så funkar internet   Det funkar ganska bra också så ska försöka fixa lite på bloggen och sånt innan jag lägger mig  Men nu vågar jag liksom inte röra mig eller datorn xD Så att jag förstör signalen till internet  Så ska fixa med bloggen och göra lite saker innan jag får kramp eller något xD Men just nu ligger morfar och Prinsen o sover och jag sitter här i Tv rummet och käkar choklad med lite kall cola Godnatt i förväg  

Av Wilma - 20 april 2012 19:04

idag vaknade jag med huvudvärk så har liksom bara legat på soffan och sovit... Har inte heller kunnat tagit medecin för jag blev illamående bara av att tänka på det   Men åker iallafall upp tilll morfar snart Vi får se om det blir ett inlägg eller något senare ikväll för internet kanske inte funkar, eller rättare sagt, det kanske bara funkar att gå in på facebook... aja vi får se  Om det inte funkar så bloggar jag på lördag kväll, så vi "ses" sen  

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på ungefär 150cm :D Jag kommer blogga om mina vanliga dagar och kommer visa er bilder från mina foto rundor som blir lite då och då ;) Kommer nog blogga mest på kvällarna eftersom jag inte har tid eller lust att bl

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Länkar

Gästboken

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Vad ska ni göra i sommar? :)
 Bada :)
 Sola :)
 Sova ;)
 Va med kompisar :)
 Inget planerat :)
 Lite blandat av svarsalternativen ;)

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards