wi5lma

Alla inlägg den 21 april 2012

Av Wilma - 21 april 2012 15:44

På TV:n imorse sa dom att det skulle komma en till storm idag men det har inte kommit än så man får vänta och se  


Just nu sitter jag och tittar på dressyr medan morfar läser tidningen   Prinsen ligger vid mina fötter på golvet och sover och det är helt lugnt här  


Idag har vi åkt till Annette och köpt 2 nya koppel, ett halsband, hundmat, och lite tuggben till Prinsen   Han tyckte tuggbenen var jätte goda så när han käkat upp ett gick han och ville ha ett till xP Har också försökt fått ett kort på honom men det går inte så bra xD Han är för galen... x)


Nu kom solen fram lite   Aja ska fortsätta titta lite på Tv och sånt så kanske jag bloggar sen

Av Wilma - 21 april 2012 01:15

Nu är det bara en månad kvar att fixa   Men orkar inte fixa det nu för man kan inte ens röra sig för då försvinner signalen till internet så man får typ kramp xD Så gör det sen när jag kommer hem   Men morfar och Prinsen ligger och sover så tror jag ska göra det snart också eftersom jag har haft ont i huvudet idag och vill inte få det imorgon också... Men på söndag ska mamma och jag kanske åka till valbo och då kommer jag få ett par nya skor   Hoppas det blir bättre väder tills då   Aja nu ska jag titta på film sen ska jag sova. Godnatt  

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag är en tjej på ungefär 150cm :D Jag kommer blogga om mina vanliga dagar och kommer visa er bilder från mina foto rundor som blir lite då och då ;) Kommer nog blogga mest på kvällarna eftersom jag inte har tid eller lust att bl

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Länkar

Gästboken

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Vad ska ni göra i sommar? :)
 Bada :)
 Sola :)
 Sova ;)
 Va med kompisar :)
 Inget planerat :)
 Lite blandat av svarsalternativen ;)

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards